پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علمیه امام خمینی ماکو

حوزه / حجت الاسلام حدادی به تشریح فعالیت‌ های مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ماکو پرداخت.

حجت الاسلام مسعود حدادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو بیان داشت: مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم هر شب بعد از نماز مغرب و عشا همره با بیان نکات تفسیری توسط اساتید و مدیر مدرسه برای عموم طلاب برگزار می‌شود که در ماه رمضان این جمع خوانی به ده قرائت ده صفحه از قرآن افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: برنامه‌های تصحیح‌الصلاة، تصحیح قرائت قرآن و نماز، تجوید و روخوانی قرآن برای همه طلاب اجرا می‌شود و در ماه رمضان به هفته ای دو جلسه افزایش یافته است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی ماکو اظهار داشت: برگزاری جلسات هفتگی هیئت و شام وحدت با حضور همه اعضای مدرسه، دیدار با علمای پیشکسوت، اجرای حلقه‌های تربیتی با حضور معاونین مدرسه برای عموم طلاب، مناجات‌خوانی با محوریت مناجات وارده در هر ماه، پخش کلیپ‌های بصیرتی، نشست‌های سیاسی و برگزاری جلسات مداوم اخلاق هر هفته با حضور امام جمعه شهرستان ماکو از جمله دیگر برنامه‌های این مدرسه است.

وی اضافه کرد: با توجه به آسیب‌های اجتماعی و ورود طلاب به این فضا به صورت هدفمند، جلسه‌ای با اولیاء طلاب برگزار و با دعوت یکی از کارشناسان، معایب، مفاسد و ضررهای فضای مجازی به طلاب و خانواده آن‌ها بیان شد و بعد از جلسه بر اساس تصمیم مدیریت و شورای مدرسه حضور طلاب در فضای مجازی محدود و  به صورت مدیریت شده صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام حدادی افزود: برای ارج نهادن به مقام شهدا، غبار روبی مزار شهدا با حضور طلاب، علما شهرستان، امام جمعه و علمای اهل سنت شهرستان برگزار گردید و علما در این دیدار ضمن زیارت قبور شهدا با آنها تجدید میثاق کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha