جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در واقع آنچه ترامپ و آمریکایی ها انجام دادند، اروپایی ها هم همان تفکر را دارند، ضمن اینکه از نظر ظاهر و گفتارشان پایبندی در برجام بودند، اما عملاً همان رفتاری که آمریکا نسبت به ایران انجام داد را آنان پیشه گرفتند

حجت الاسلام احمد رضایی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی درگفت و گو با خبرنگار حوزه در بیرجند، گفت: رئیس جمهور محترم ما اقدام بسیار زیبایی نسبت به رفتارها و بدعهدی های غربی ها انجام داد.

وی با بیان اینکه این اقدام باید زودتر انجام می گرفت، افزود: ای کاش این اقدام از همان آغازین روزهایی که ترامپ اقدام وقیحانه خودش را خلاف قوانین بین المللی نسبت به بدعهدی و خروج از برجام انجام داد، صورت می گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به بدعهدی های آمریکایی ها در طول زمان اشاره و تصریح کرد: از همان آغاز بدعهدی ها برای آحاد مردم مسلم و روشن بود که در واقع آنچه ترامپ و آمریکایی ها انجام دادند، اروپایی ها هم همان تفکر را دارند، ضمن اینکه از نظر ظاهر و گفتارشان پایبندی در برجام بودند، اما عملاً همان رفتاری که آمریکا نسبت به ایران انجام داد را آنان پیشه گرفتند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه هیچ دستاوردی برجام برای ما نداشت، خاطرنشان کرد: مردم ایران از همان آغاز پشت دولت و سیاست های کلی نظام بودند، امروز نیز با همه بی مهری هایی که ما می بینیم، مردم محکم و استوار هستند.

وی ادامه داد: فشارهای اقتصادی که استکبار برای در تنگنا قرار دادن نظام انجام داد، اعتقاد مردم به نظام زمینه ساز وحدت و یکپارچگی آنان برای مقابله با دشمنان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی جوانان را بهترین سرمایه های کشور برای مقابله نقشه های دشمنان دانست و عنوان کرد: روز به روز جوانان کشورمان که بهترین سرمایه های کشورند، کشور را از بحران های به وجود آمده خارج می کنند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha