سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آل‌هاشم

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به مسائل منطقه ای و بین المللی، گفت: آمریکا در جایگاهی نیست که بتواند جنگی را آغاز کند، آن کس که بخواهد حمله کند و جنگ را شروع نماید، حمله‌اش را می‌کند نیازی به سر و صدا نیست!

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به افتتاح فاز دوم مصلای حضرت امام خمینی(ره) تبریز، بیان داشت: امروز فاز دوم مصلای حضرت امام(ره) تبریز که جزو کم‌نظیرترین مصلی‌های کشور است، بدون هیچ مراسم و تشریفاتی و با اقامه نماز جمعه افتتاح شد.

وی به ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی اشاره کرد و افزود: مدیران ادارات قدر روابط عمومی‌ها را بدانید و بهترین نفرات را انتخاب کنید و به روابط عمومی ارزش قائل شوید که آن ها چشم و گوش سازمان هستند؛ روابط عمومی جای افراد متملق و چابلوس نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه آمریکا در جایگاهی نیست که بتواند جنگی را آغاز کند، خاطرنشان کرد: در هفته پیش جریان هایی قصد ترساندن مردم را داشتند و از شروع جنگ سخن می‌گفتند، آن کس که بخواهد حمله کند و جنگ شروع نماید، حمله‌اش را می‌کند نیازی به سر و صدا نیست!

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه توانمندی‌های موشکی ایران تماما بازدارنده است، اضافه کرد: توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح در مقابله با هرگونه تهدید در سطح ایده‌آل قرار داد و هیچ دلیلی برای شروع جنگ توسط آمریکا وجود ندارد. دشمن می خواهد در بین مردم نگرانی ایجاد کند، ولی به فرموده رهبر انقلاب، ما آمریکا را شکست خواهیم داد.

وی بیان داشت: هفته قبل ۴ انفجار بزرگ در بندری در امارت صورت گرفت که حجم بزرگی از صادرات نفت این کشور از آن بندر صورت می‌گیرد. این انفجارها توسط کسانی رخ داده است که میخواهند منطقه را نا آرام و ملتهب نمایند.

امام جمعه تبریز افزود: حمله پهپادی یمن علیه تاسیساتی عربستان نیز از جمله اقدامات مهم نیروهای یمنی بود، این اقدام نشان داد که اگر جنگی احتمالی بین ایران و آمریکا آغاز شود هیچ نقطه‌ای از منطقه روی آرامش نخواهد دید.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ضمن تأکید بر رعایت کردن شأن ماه مبارک رمضان، بیان داشت: دعا یکی از وظایف ما در ماه مبارک رمضان است، دعا کردن همیشه زیبا است. بعضی ها نماز را طوری می خوانند که زمانی برای راز و نیاز ندارند.

وی با بیان اینکه مردم عزیزمان باید از توجه به شایعات فضای مجازی خودداری کنند، اظهار داشت: مردم عزیز از اسراف بپرهیزند و هنگام خرید به ایرانی بودن کالاها دقت کنید. یک خبری منتشر می‌شود که فلان چیز گران خواهد شد، همه برای خرید آن هجوم می‌برند و این کار درستی نیست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha