جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری

حوزه/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پایگاه های منطقه ای آمریکا زیر ذره بین سیستم پهپادی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری بعد از ظهر امروز در نشست بصیرتی که بعد از اقامه نماز جمعه در مصلی قدس برگزار شد، اظهار کرد: برخلاف جنگ روانی که دشمنان نظام به راه انداخته اند امروز خلیج فارس بعد از جنگ شاهد کمترین حضور شناورهای آمریکا است اما عده ای می خواهند برخلاف واقعیت آن را بزرگ جلوه بدهند.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران برای هر سناریویی آمادگی لازم را دارد ، بیان داشت: اگر سیاسیون بگویند جنگ نیست طبیعی است چرا که کار این افراد جلوگیری از وقوع جنگ است اما سازمان های دفاعی کشور همیشه با چشمان باز، خودشان را برای بدترین شرایط آماده کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان این که آمادگی نظامی جمهوری اسلامی ایران هر دشمنی را به هراس می‌اندازد، تصریح کرد: این همان قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است که همواره هراس و خوف را در دل دشمنان نظام ایجاد کرده است.

وی به افزایش توان پهپادی کشور در سال های اخیر اشاره کرد و بیان داشت: پوشش پهپادی کشورمان بر روی پایگاه های منطقه ای آمریکا به گونه ای است که همه تحرکات آنها زیر ذره بین قرار دارد و موشک ها به روی آنها قفل است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه شروع کننده و طالب جنگ نبوده اما در صورت هرگونه تعرض پاسخ کشورمان کوبنده و پشیمان کننده خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر موشکی به سوی کشورمان شلیک شود تا به خاک کشورمان برسد چیزی جز خاک از پایگاه های نظامی آن ها در منطقه و همچنین تل آویو باقی نخواهند ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha