شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 492438
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
 حجت الاسلام شاه‌حسینی، اولین محصول کارگاه را به حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی هدیه می‌دهد

حوزه/ مهندسین نساجی حاضر در اردو دست به کار می‌شوند و تحقیق را آغاز می‌کنند. پارچه‌ی هندی ۱۰۰% پنبه‌ی مصری است.ظرافت این پنبه از نمونه‌ی ایرانی بسیار بیشتر و از سوی دیگر محکم‌تر است.

خبرگزاری «حوزه»،/ نوروز۹۷《حمایت از کالای ایرانی》شعارسال می‌شود.حجت الاسلام غلام‌رضاشاه‌ حسینی باجمعی از دوستان در اردوی جهادی به سر می‌برد. اهالی اردو به او پیشنهاد می‌دهند که بیایید درباره‌ی شعار سال مباحثه کنیم

شیخ می‌گوید:

مباحثه چه سودی دارد. حکمِ فرمانده است و لازم الاجرا اقدام می‌خواهد نه مباحثه. ببینیم نیاز خود ما چیست تا همان را دست بگیریم. همین عمامه‌ای که سر همه‌ی ماست، تولید هند است. این مایه‌ی سرافکندگی است.

مهندسین نساجی حاضر در اردو دست به کار می‌شوند و تحقیق را آغاز می‌کنند. پارچه‌ی هندی ۱۰۰% پنبه‌ی مصری است.ظرافت این پنبه از نمونه‌ی ایرانی بسیار بیشتر و از سوی دیگر محکم‌تر است. خروجی یک‌سال تلاش، پژوهش و آزمایش مهندسینِ جهادی، تولید ماده‌ای است که ضمن حفظ مقاومت پنبه‌ی ایرانی، وزن آن را پایین می‌آورد. نوروز۹۸، کارگاه راه‌اندازی می‌شود و در هر۲۰روز، ۵۰۰متر پارچه‌ی عمامه با عرض دومتر تولید می‌شود. بدون دستگاه و کاملا با کار دست.

مهندسین مکانیک جهادی، دستگاه مورد نیاز را طراحی کرده‌اند اما فعلا خبری از وام بانکی و سرمایه‌گذار نیست تا عملیاتی شود.

گروه دیگری از بچه‌های جهادی، بذر پنبه‌ی مصری را وارد کرده‌ و در مناطق مختلف کشور کشت کرده‌اند تا به زودی کارگاه با پنبه‌ی مصری کاشت داخل جلو برود.

قیمت تمام شده‌ی محصول، ۹۰هزارتومان است ۳۰هزارتومان پایین‌تر از قیمت نمونه‌ی هندی تولید، حرکت ایجاد می‌کند.

شیخ و گروهِ جهادی این را ثابت کردند.

در این عکس، حجت الاسلام شاه‌حسینی، اولین محصول کارگاه را به حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی هدیه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha