پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرهنگ جبار دوست محمدیان - سمنان

حوزه/ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ۳۵۰ واحد مسکونی در روستای چم مهر نیاز به بازسازی و تعمیرات دارند که مساعدت‌های لازم در این زمینه نیز انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از استانداری سمنان، سرهنگ جبار دوست محمدیان، در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه با تلاش تمامی نیروهای اعزامی از سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی استان طی دو روز گذشته عملیات لایروبی روستای چم مهر در استان لرستان به پایان رسید، ابراز کرد: در حال حاضر همچنان ۵۰ نفر از نیروهای جهادی در این روستا حضور دارند.

وی با بیان اینکه با حضور نیروهای سپاهی، جهادی و اجرایی، عملیات شست و شو و پاک سازی منازل در چم مهر تا فردا یکشنبه به پایان خواهد رسید، افزود: با استقرار یک اکیپ تخصصی در چم مهر، اقدامات نصب انشعاب آب و برق به انجام می‌رسد.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه مردم چم مهر با عنایت به اقدامات صورت گرفته از چادرهای اسکان موقت به منازل مسکونی خود بازگشته‌اند، ابراز کرد: در این روستا ۱۴۷ واحد مسکونی به عنوان خانه تخریبی اعلام شده که امکان افزایش آنها تا ۱۷۰ واحد نیز وجود دارد و همچنین ۴۰ واحد از این تعداد در داخل محدوده روستا و مابقی در محل جدید احداث خواهد شد.

دوست محمدیان با بیان اینکه ۳۵۰ واحد مسکونی در روستای چم مهر نیاز به تعمیرات از کلی تا جزئی دارد، تاکید کرد: بازسازی این روستا، در امور مربوط به برق، آب و سفید کاری و … نیز صورت خواهد گرفت.

وی افزود: عملیات ساخت ۱۴۷ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پیمانکاری سپاه انجام خواهد شد که برای هر واحد ۶۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض توسط دولت پرداخت خواهد شدو همچنین باید گفت بر اساس تصمیمات اتخاد شده ملی، عملیات بازسازی تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی در استان لرستان و سمنان به سپاه حضرت قائم (عج الله) واگذار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha