شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید با بهره‌گیری از توان نخبگان دینی و فرهنگی، مدارس تربیت محور در استان راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در نشست کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، بر تقویت همکاری بین این دو نهاد تأکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی مدارس تربیت محور در استان، ابراز امیدواری کرد که با تأسیس مدارس تربیت محور در خراسان شمالی، شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان مدارس در زمینه‌های تربیتی و آموزشی باشیم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی ادامه داد: ظرفیت‌های انسانی خوبی در استان برای تأسیس چنین مدارسی وجود دارد که با تعامل بین آموزش پرورش و حوزه علمیه خراسان شمالی می‌توان از این ظرفیت‌ها در جهت تربیت عناصر انقلابی و دلسوز انقلاب برای دهه‌های آینده استفاده کرد.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاد، ادامه داد: ترویج فرهنگ‌های ایرانی اسلامی و توسعه مدارس تربیت محور می‌تواند سبب رشد و بالندگی دانش آموزان و نسل جوان شود.

وی ضمن تأکید برای تربیت مربیان و بازآموزی مربیان پرورشی که اساس کار آموزشی هستند، تأکید کرد: تا وقتی مربیان دلسوز تربیت نشده و متولیان این بخش دغدغه تربیتی نداشته باشند کارهای خوبی در میدان شاهد نخواهیم بود.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید با تربیت مربیان باانگیزه و دلسوز به توسعه آموزه‌های دینی در جامعه کمک کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha