جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: خداوند می فرماید ما قرآنی را نازل کردیم که مومنان با آن توان می گیرند و با قرائت هر آیه ای روحشان نشاط پیدا می کند و جان تازه ای می گیرند. این قرآن، برای مومنان شفا و برای منافقان خسارت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز با شرکت در مراسم روخوانی قرآن مجید که در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزارشد گفت: خدا را شاکریم که ما را به قرآن و ایمان هدایت کرد و در فضای معنوی ماه رمضان قرار داد..

امام جمعه قزوین با اشاره به آیه 67 سوره توبه افزود: در این آیه آمده است، زنان و مردان منافق کنارهم قرار دارند و باهم همراهند، اما ربطی به یکدیگر پیدا نمی کنند و نسبت به هم الفت، مهربانی، دلسوزی و تعهد ندارند. آنها امر به منکر می کنند و جلوی خوبی ها را می گیرند و پایان کار آنان جهنم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: در آیه 71 سوره توبه خداوند درباره مومنان می فرماید؛ زنان و مردان مومن دلسوز و مهربان و یاور و کمک کننده و حامی و پشتیبان یکدیگر هستند و همراه و مرتبط یکدیگرند.

 استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در آیه 54 سوره توبه آمده است که منافقین نمازهایشان را بی رمق و با کسالت به جای می آوردند و ارتباط با خدا در این نماز شکل نمی گیرد، اما مومنان وقتی ندای اذان را می شنوند دلشان زیر و رو می شود و عشق و محبت خدا در دل آنها شکل می گیرد و با مشاهده هر آیه ای دلشان زنده می شود.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: خداوند می فرماید ما قرآنی را نازل کردیم که مومنان با آن توان می گیرند و با قرائت هر آیه ای روحشان نشاط پیدا می کند و جان تازه ای می گیرند. این قرآن، برای مومنان شفا و برای منافقان خسارت است.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha