جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
احمد احمدی

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر پیشنهاد تاسیس مراکز نیکوکاری با محوریت مدارس علمیه را مطرح کرد و گفت: صحبت های اولیه با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان انجام شده و این نهاد آمادگی راه اندازی این مراکز را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید احمد احمدی، صبح امروز در جلسه با مدیران مدارس علمیه استان بوشهر اظهار داشت: از سال 1395 دریافت زکات اهل سنت را در استان شروع کردیم که در همان سال اول مبلغ 17 میلیون تومان زکات فطریه توسط آنها پرداخت شد.

مسؤول ﺩﻓﺘﺮ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻭﻟﯽ ﻓﻘﯿﻪ ﺩﺭ ﺍﻣﻮﺭ ﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﻮﺷﻬﺮ افزود: سال گذشته نیز مبلغ 200 میلیون تومان از اهل سنت استان جمع آوری شد و علاوه بر مبالغ نقدی نیز غلات و محصولات کشاورزی حتی سبزیجات و مال التجاره، طلا و نقره نیز از سوی اهل سنت به عنوان زکات پرداخت شد.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر پیشنهاد تاسیس مراکز نیکوکاری با محوریت مدارس علمیه را مطرح کرد و افزود: صحبت های اولیه با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان انجام شده و این نهاد آمادگی راه اندازی این مراکز را دارد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه راه اندازی این مراکز نیکوکاری یک فرهنگ سازی برای کمک به همنوعان است، ابراز داشت: پس از آن هر مدرسه علمیه می تواند در منطقه خود این مسئله را تبلیغ و از ظرفیت مشارکت مردمی استفاده کند.

گفتنی است در این جلسه مدیر و معاونان حوزه و مدیران مدارس علمیه به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha