پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان و استکبار جهانی در این شرایط با راه اندازی جنگ روانی در تلاش هستند که بتواند اهداف شوم خود را در منطقه پیاده نماید و در این راستا بارها تاکتیک خودش را تغییر دادند که باید در این زمینه بصیرت وهوشیاری خود را حفظ نماییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، امروز در جمع مردم روزه دار شهرستان دانسفهان  که در مسجد جامعه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت: حضرت امام حسن مجتبی(ع) از نظر علم ،تقوی ،زهد و عبادت مقامی برگزیده و ممتاز داشتند و از نظر بخشش و کمک هم به نیازمندان و فقرا سرآمد بود.

حجت الاسلام انصاری خاطر نشان کرد: حضرت امام حسن مجتبی (ع) از همان ابتدا به سخاوت و کرم معروف بودند و بر اساس روایات موثق این امام بزرگ 2 بار، کل دارایی خویش را بخشید و به همین منظور به کریم اهل بیت (ع) شهرت یافتند.

وی اظهار کرد:ائمه اطهار تمام تلاش خود را به منظور توسعه و ترویج ارزش ها و شعائر دینی در زمان جاهلیت آن زمان انجام می دادند و با این وجود با سختی ها و مشقات بسیار زیادی رو به رو بودند.

حجت الاسلام انصاری همچنین با اشاره به تهدیدات توخالی آمریکا و استکبار جهانی بر علیه ملت ایران بیان کرد: دشمنان با استفاده از شگردهای مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن و سیاه نمایی علیه نظام اسلامی ما هستند ،اما امروز ملت ایران به خوبی دریافته اند که صاحبان این رسانه ها دشمنان قسم خورده نظام هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در معرض تجاوز دشمنان قرار داشته و تقویت بنیه نظامی و موشکی کشور در 40 سال گذشته باعث شده که هر گونه برنامه های تجاوزگرایانه دشمنان در نطفه خفه شود.

وی ادامه داد:اکنون دشمن وارد فاز جنگ اقتصادی و روانی با ایران شده که خوشبختانه امروز ملت ایران با و داشتن رهبری حکیم ،شجاع و مقتدر و نیروهای مسلح آرامش را از دشمنان و ایادی استکبار جهانی در منطقه را سلب نماید.

وی ادامه داد:دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف باعث افزایش عزت و سربلندی ایران اسلامی در سطح جهانی شده و همه ممالک به ابهت و اقتدار جمهوری اسلامی معترف هستند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha