پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اهانت به مسلمانان در عملیات تمرینی ضدتروریستی در مدرسه ای در پنسیلوانیا

حوزه/ شبیه سازی تیرانداز فرضی در یک عملیات تمرینی ضدتروریستی به مسلمانان با چفیه در مدرسه ای در پنسیلوانیای آمریکا، انتقادات زیادی را در شبکه های مجازی برانگیخته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از sputniknews، مدرسه ای در پنسیلوانیا به خاطر شباهت تیرانداز فرضی در عملیات تمرینی ضدتروریستی به مسلمانان مورد انتقاد شدید قرار گرفت و مقامات این مدرسه متهم به تعصب نژادپرستانه علیه مسلمانان شدند.

تصاویر و ویدئوی منتشر شده از این عملیات تمرینی ضدتروریستی در مدرسه ترافورد پنسیلوانیا در آمریکا که در شبکه های اجتماعی به سرعت وارد شده نشان می دهد، فردی که نقش مهاجم تروریست مسلح را بازی می کند لباسی شبیه به عرب ها و چفیه دارد.

فعالان شبکه های اجتماعی به سرعت به این پیش فرض اهانت آمیز انتقاد کرده و خواستار عذرخواهی مسئولین این مدرسه آمریکایی شده اند.

در درخواست فعالان آمده است: این عملیات ها تمرین برای مقابله با حمله احتمالی تیراندازان مسلمان برگزار می شود و این که یکی از مهاجمین چفیه داشته، بی اندازه انحرافی بوده است. به ویژه که اقدامی نژادپرستانه نیز هست. اگر آن ها بر این باورند که مسلمانان در ایالات متحده مسئول چنین جرایمی هستند، اما آمارهای جرایم چیز دیگری نشان می دهند.

مرکز اسلامی پیتزبورگ نیز گفته شبیه سازی تیرانداز به یک مسلمان بی نهایت مخوف بوده و جامعه مسلمانان در معرض خطر قرار داده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha