جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: حضرت علی (ع) در آخرین وصیت خود به رسیدگی به ایتام اشاره داشتند و این مهم نشان می دهد که مسئله ایتام از منظر اسلام بسیار مهم است.

به گزازش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در دیدار با اعضای موسسه دارالایتام مهدیه همدان با اشاره به خدمات شهید آیت الله  مدنی در بنا کردن این مرکز، گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم در مسیر این بزرگواران حرکت کرده و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی افزود: شهید مدنی نه تنها خودشان، بلکه نام ایشان هم دارای برکات فراوانی است و  موسسه موسسه دارالایتام مهدیه و دیگر موسساتی که توسط  این شهید والامقام ایجاد شده اند، دارای برکات فراوانند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با بیان این که رسیدگی به ایتام و محرومان از توصیه های مهم قرآنی است اظهار کرد: در قرآن توجه و سفارش به هیچ قشری به اندازه ایتام وجود ندارد.

وی تصریح کرد: حضرت علی (ع)  در آخرین وصیت خود به رسیدگی به ایتام اشاره داشتند و این مهم نشان می دهد که مسئله ایتام از منظر اسلام بسیار مهم است.

امام جمعه همدان، حمایت و رسیدگی از ۱۴۰۰ یتیم توسط موسسه مهدیه را کاری عظیم عنوان کرد و گفت: این موسسه به خوبی به آخرین توصیه امیرالمومنین(ع) توجه داشته و در این مسیر گام برداشته و عمل کرده است.

وی با تشکر از اقدامات انجام شده، یادآور شد: یکی از نقاط مثبت شما، کار تشکیلاتی است که در آن بسیار موفق هستید و توانسته اید در عرصه های مختلف ورود کنید و بسیاری از مشکلات را از بین ببرید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان تاکید کرد: ما قدردان همه این خدمات هستیم و امیدواریم شاهد رشد چشمگیر فعالیت های موسسه دارالایتام مهدیه باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha