چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مراسم معرفی سرپرست اداره‌کل روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ خانم جلالی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، جلسه تودیع و معارفه مدیرکل روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران که پیش از ظهر امروزبرگزار شد، از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین علی مولایی تقدیر به عمل آمد و خانم جلالی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران کشور  منصوب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مولایی در این جلسه بیان کرد: از همه کسانی که در این سال‌ها برای ایجاد و اعتلای روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران ما را یاری کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: در طول مدتی که در این مسئولیت توفیق خدمتگزاری داشتم با کمک همکاران روابط عمومی تمام توان خود را برای کمک به حوزه‌های علمیه خواهران به کار گرفتم و امیدوارم خانم جلالی که شایستگی و توانایی بسیار بالایی دارند در این مسئولیت عملکرد موفقی داشته باشند.

خانم جلالی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین مولایی در طول این ده سال زحمات بسیار زیادی برای حوزه‌‌های علمیه خواهران کشیدند و بنده به سهم خود و به نمایندگی از همه همکاران از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانم امانت‌دار خوبی برای این مسئولیت باشم.

محمود خالقی نیز دراین جلسه  بیان کرد: سال‌های زیادی حجت‌الاسلام والمسلمین مولایی توفیق فعالیت در این مسئولیت داشتند و از زحمات ایشان کمال تشکر را دارم.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید در انجام رسالت خود به رعایت اصول مهمی مانند تذکر، توجه و بصیرت را مورد توجه خود قرار دهد، عنوان کرد: خانم جلالی فردی توانمند و به عقیده بنده مناسب‌ترین فردی بود که برای سپردن روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران در این مرکز انتخاب شد و به یاری خداوند متعال مجموعه روابط عمومی در ادامه با قوت و قدرت بیشتر به کار خود ادامه می‌دهد.

مسئول حوزه ریاست حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه بر اساس روایات معصومین (ع) ناامیدی از رحمت خدا پس از شرک به خداوند متعال بزرگ‌ترین‌ گناه است ادامه داد: پمپاژ امید، نشاط و شادابی باید در اخبار و جلسات، همایش‌ها و فعالیت‌های ما نمود داشته باشد، البته این امید باید واقعی باشد نه امید کاذب.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha