جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدای مدافع حرم

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: ملت ایران همیشه قدردان شهدا و خانواده‌های آنان است و این را با حضور خود در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم و دفاع از امنیت و مرزهای کشور به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشمروز گذشته با حضور در منزل دو تن از شهدای مدافع حرم آذربایجان‌شرقی، با خانواده معظم این شهدای والامقام دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه تبریز در دیدار با خانواده مکرم شهید «وحید فرهنگی‌والا» که در سن ۲۶ سالگی به فیض شهادت نائل شده است، با اشاره به کلام امام بزرگوار مبنی بر اینکه «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد»، تصریح کرد: ملتی که سعادت دنیا و آخرتش را در به استقبال خطر رفتن در راه خدا و شهادت می‌داند، هیچ نیرویی توانایی ایستادگی در مقابل آن را ندارد و نخواهد داشت.

وی همچنین در منزل شهید «اکبر زوارجنّتی» حضور یافت و اظهار داشت: دیدار خانواده شهدا و ایثارگران و اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت روحیه شجاعت و شهادت را در نسل جوان مؤمن بیدار نگه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم افزود: اکنون در این برهه زمانی جوانان باایمان و انقلابی با همان روحیه‌ جوانان اول انقلاب و روحیه‌ شهدا هر زمانی که احساس نیاز کنند، با همان احساس مسئولیت در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: ملت ایران همیشه قدردان شهدا و خانواده‌های آنان است و این را با حضور خود در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم و دفاع از امنیت و مرزهای کشور به نمایش می‌گذارد.

گفتنی است، شهید مدافع حرم «وحید فرهنگی والا» متولد ۱۵ مهر ۱۳۷۰، در ۱۵ آبان ۱۳۹۶ در سوریه و همچنین شهید مدافع حرم «اکبر زوارجنّتی» متولد ۲۲ خرداد ۱۳۶۳ در ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ به فیض شهادت نائل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha