پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 492823
۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵
عکس

حوزه/ طرح «قرآن رومیزی» با هدف هرروز با قرآن قابل استفاده برای همه اقشار جامعه در نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد به نمایش درآمد.

محمد رضا برزگری نماینده مؤسسه فرهنگی انتشاراتی راه موفقیت در نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: طرح «قرآن رومیزی» به همت انجمن خیّرین کارآفرینی در تهران اجرا شده است.

وی افزود: این طرح با هدف خارج کردن قرآن از گنجه، طاقچه و کتابخانه طراحی شده است تا قرآن روی میز مطالعه  و در حضور اعضای خانواده قرار بگیرد تا افراد در اوقات فراغت و در حال عبور از کنار آن و یا قرار دادن آن در کنار تلوزیون فرصتی برای قرائت قرآن همراه با معنی آیات بیایند.

این فعال قرآنی تصریح کرد: آیات به صورت گلچین شده و موضوعی هست و هر کدام معنا و مفهومی برای تمام روزهای سال دارد و و دارای 52 هفته  و هر هفته آیات مخصوص به آن قرار گرفته است.

برزگری ادامه داد: ترجمه آیات توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی و استاد حسین انصاریان انجام گرفته و به همراه یک ترجمه منظوم از استاد حداد کاشانی منتشر شده است.

وی خاطر نشان کرد: درآمد این  طرح به صورت کلی صرف امور خیریه و اجتماعی است و از مزایای آن قابل هدیه دادن در تمام مناسبت ها و استفاده در سازمان ها برای قرار دادن روی میز مدیران و کارمندان برای استفاده ارباب رجوع به شمار می رود.

برزگری قیمت هدیه این طرح برای علاقه مندان را در خارج از نمایشگاه و در مؤسسات قرآنی و  کتابفروشی ها 78 هزار تومان اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه با تخفیف به مبلغ 68 هزار تومان و در صورت سفارش بالا با 63 هزار تومان ارائه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha