جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدی نیکبخت

دبیر اجرایی کتاب سال حوزه، با اشاره به ارسال آثار حوزویان از سوی ناشران حوزوی و دانشگاهی به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه گفت: به دنبال اعلام فراخوان بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه،‌ ناشران مهم حوزوی و غیر حوزوی آثار حوزویان را به این دبیرخانه ارسال کرده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه،  حجت‌الاسلام مهدی نیکبخت، دبیر اجرایی کتاب سال حوزه، با اشاره به ارسال آثار حوزویان از سوی ناشران حوزوی و دانشگاهی به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه گفت: به دنبال اعلام فراخوان بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه،‌ ناشران مهم حوزوی و غیر حوزوی آثار حوزویان را به این دبیرخانه ارسال کرده اند.

 

وی در ادامه افزود: تاکنون انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)،‌ بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی،‌ دانشگاه علوم اسلامی رضوی،‌ مؤسسه اسراء، مجمع عالی حکمت اسلامی، بنیاد فرهنگی مهدی موعود و مؤسسه الدلیل، دانشگاه امام صادق(ع) و بنیاد حکمت اسلامی صدرا، آثار خود را ارسال کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام  نیکبخت اظهار داشت: معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه، از سال 1378، همه ساله «همایش کتاب سال حوزه» را برگزار می‌کند و آثار مکتوبی که در زمینه علوم اسلامی یا انسانی مرتبط با حوزه دین تألیف، تدوین، تصحیح و تحقیق و ترجمه شده باشند، در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی در پایان گفت: نویسندگان حوزوی برادر و خواهر ایرانی و غیر ایرانی، تا 31 خرداد 1398 فرصت دارند آثار علمی خود را با توجه به شرایط فراخوان، در قالب کتاب یا پایان‌نامه سطح4 به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha