جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی بر فراهم کردن امکانات لازم برای برگزاری باشکوه نمازعید فطر در استان قزوین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در جلسه ستاد برگزاری نماز عید فطر که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، گفت: روز عید فطر عید انسان های مومن وروزه داری است که به شکرانه یک ماه روزه داری و درک شب های پرفیض قدر، روح خویش را آماده رسیدن به کمالات و رحمت الهی کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: عید فطر جشن زنده شدن دوباره انسان است، چرا که این عید پاک ترین عیدی است که در آن مسلمانان روزه دار به پاس توفیق یک ماه بندگی وعبودیت حق تعالی وشست وشوی دل وجان واستغفار از گناهان می باشد.

وی تصریح کرد:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش هستند تا از هر حربه ای برای ضربه زدن به این نظام مقدس استفاده کنند ویکی از مواردی که می تواند جلوی توطئه ها ی شیطانی دشمنان را بگیرد وحدت مسلمین با یکدیگر است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد:خدای متعال به برکت اتحاد ،وحدت وهمدلی وهمر اهی مسلمانان با یکدیگر طاعات آنان را قبول می کند ونماز عید سعید فطر هم در راستای وحدت قلوب مسلمانان موثر است.

وی به برگزاری نماز باشکوه عید فطر پرداخت وبیان کرد:باید مسئولین استان برای فراهم نمودن زیرساخت ها و امکانات برای نمازگزاران نماز عید فطر در استان فراهم نمایند تا بتوانیم یک نمازباشکوه با محوریت نماینده مقام معظم رهبری در استان وامام جمعه قزوین در این شهر دارالمومنین داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha