جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: پشت پرده جریان های مختلف آمریکا در دست صهیونیست ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد ملکوتی امام (ره) در دفتر امام جمعه خرم آباد بیان داشت:امام خمینی(ره)شخصیتی بی نظیر و استثنایی است که باید تلاش کنیم ابعاد شخصیتی آن بزرگوار به افراد جامعه بویژه نسل جوان شناسانده شود .

وی با بیان اینکه باید علاوه بر بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) قیام 15 خرداد نیز گرامی داشته شود افزود:باید ابعاد این قیام نیز در جامعه تبیین و تشریح شود .

امام جمعه خرم آباد و رئیس شورای حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه کمیته های مختلف گرامیداشت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) باید رسالت ها و وظایف خود را بخوبی انجام دهند خاطر نشان کرد:برگزاری برنامه های فرهنگی،تبیین گفتمان اندیشه های امام (ره) و برگزاری شب شعر با مضمون بزرگداشت امام (ره) باید بخشی از برنامه های بزرگداشت باشد .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه ایجاد انگیزه برای شناخت شخصیت والای امام خمینی(ره) باید در دستور کار قرار گیرد یادآور شد:برای شناساندن ابعاد وجودی شخصیت امام (ره) به نسل جوان باید بیش از پیش تلاش کنیم .

وی اظهار داشت:برای بزرگداشت باشگوه مراسم ارتحال امام (ره) ادارات و  دستگاههای اجرایی باید به نحو مطلوب رسالت های خود را انجام دهند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس هم گفت:مردم بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مظلومان و ستمدیدگان نشان خواهند داد و سیلی محکم دیگری را به صهیونیست ها،آمریکا و هم پیمانانش خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با بیان اینکه پشت پرده جریان های مختلف آمریکا در دست صهیونیست ها است، افزود:اکنون یک میدان تقابل بین انقلاب اسلامی ،آمریکا و مظهر استکبار رژیم صهیونیستی ایجاد شده که بیش از پیش حضور در صحنه های راهپیمایی احساس می شود و مردم این بار نیز با حضور باشکوه  خشم و انزجار را از ایادی استکبار به نمایش خواهند گذاشت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha