سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دانش طلب

حوزه/ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان شمالی گفت: با بهره‌گیری از توان طلاب سطوح دو و سه گروه‌های ویژه تبلیغی مهدویت به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب، بعدازظهر امروز در نشست بنیاد مهدویت استان با اشاره به اجرای برنامه‌های تخصصی در این بنیاد، اظهار کرد: در این زمینه بنیاد مهدویت برگزاری دوره‌های تربیت مربی معارف مهدویت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: همچنین بر اساس برنامه قرار است گروه‌های تبلیغی ویژه مهدویت در استان راه‌اندازی شوند تا در ایام و مناسبت‌های مختلف به مناطق گوناگون استان اعزام شده و مباحث مهدویت را مطرح کنند.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب با اشاره به برنامه‌های بنیاد مهدویت درزمینهٔ تربیت مربی کودک و نوجوان با رویکرد مهدویت، خاطرنشان کرد: این بنیاد تلاش می‌کند مربیان مهد کودک‌های ما با موضوع مهدویت آشنا شوند و در این راستا به این مربیان آموزش می‌دهیم که مباحث مهدویت را چگونه به فرزندان منتقل کنند.

مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین در شهرستان‌های استان تلاش می‌کنیم دفاتر مهدویت با هماهنگی ائمه جمعه راه‌اندازی شود.

وی در ادامه افزود: امسال در نیمه شعبان ویژه‌برنامه‌های متعددی در استان اجرایی شد؛ به‌گونه‌ای که افزون بر راهپیمایی نیمه شعبان، به‌صورت تخصصی به موضوع ورود کرده و اساتید تخصصی در دانشگاه‌ها و مدارس حضور یافته و جلسات مناسبی در این زمینه برگزار شد.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود شروع مناسبی در بخش مهدویت داشتیم که باید این برنامه‌ها تداوم یابد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم برای سال‌های آتی این برنامه‌ها پررنگ‌تر و فراگیرتر در استان برگزار شود تا نیمه شعبان از صرف برنامه پخش شیرینی و شربت خارج شده و به سمت مباحث تخصصی مهدویت برویم.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب در خاتمه اظهار کرد: از متولیان فرهنگی و مذهبی استان تقاضای حمایت معنوی از بنیاد مهدویت داریم تا با برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت و گسترش فعالیت‌های این بخش، بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای ترویج فرهنگ اصیل انتظار در جامعه برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha