چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
توزیع ۱۰هزار بسته ارزاق در مناطق سیل زده خوزستان

حوزه/ نیروهای جهادی و انقلابی اهواز با «زبان روزه» و در «گرمای طاقت فرسای خوزستان» با توزیع ۱۰ هزار بسته موادغذایی، پوشاک و لوازم بهداشتی، به یاری مردم سیل زده شتافتند.

هوشمند زاده، مسئول بنیاد مردمی خدمت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: با همت نیروهای جهادی، بیش از ۱۰ هزار بسته عمومی ارزاق شامل پوشاک، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و مواد شوینده، در سه نقطه اهواز بسته بندی و در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مناطق سیل زده توزیع شد.

وی در ادامه گفت: این خدمت با تلاش نیروهای جهادی مسجد امام حسن عسکری(ع) اهواز، هیأت محبان فاطمه زهرا(س) و قرارگاه جهادی آقای مهربانی ها و تحت نظر و حمایت «بنیاد مردمی خدمت خوزستان» انجام شده است.

مسئول بنیاد مردمی خدمت خوزستان، در تشریح نحوه توزیع این اقلام اظهار داشت: نیروهای جهادی، مناطق سیل زده را بررسی و پس از شناسایی مناطقی که رسیدگی کمتری به آن ها شده بود، با قریب به پنجاه دستگاه ماشین، اقدام به توزیع این بسته ها در چند محور «دشت آزادگان»، «مسیر باوی»، «کارون»، «حمیدیه» و «جاده شوش» نمودند.

لازم به ذکر است، بسته بندی این اقلام در ۳ نقطه از شهر اهواز صورت گرفته و قریب به یک ماه به طول انجامید و در پایان، نیروهای جهادی و انقلابی اهواز با «زبان روزه» و در «گرمای طاقت فرسای خوزستان» با توزیع این بسته ها، به یاری مردم سیل زده شتافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha