پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبلیغی مدافعان ولایت

حوزه/ حجت الاسلام میردامادی با اشاره به عملکرد گروه تبلیغی مدافعان ولایت، از برگزاری۲۲۰ جلسه تبلیغی در مدارس دانش آموزی مناطق محروم استان اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام سيد مسعود ميردامادي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان اظهار کرد: از سال ٨٢ وارد حوزه علميه شدم و سال ٨٨ در دفتر تبليغات اسلامی برای امر تبلیغ دین تشكيل پرونده دادم؛ در ابتدا فعاليت ها را به صورت انفرادي انجام می دادم، ولي از سال ٩٥ كار را به صورت گروهي تحت عنوان گروه مدافعان ولايت انجام می دهیم.

وي افزود: هدف عمده ما از تشکیل این گروه تبلیغ در مدارس بود و در همین رابطه 60 درصد فعالیت ها را در مدارس انجام دادیم و نیز بيش از ٢٢٠ جلسه در مدت یک سال تشكيل شد و برنامه ها هم براي أوليا و هم براي دانش آموزان بود.

سرپرست گروه تبلیغی مدافعان ولایت با بيان اينكه ٩٠ درصد پرونده هاي تخصصي در زمينه كودك و نوجوان، تخصصي خانواده و مشاوره و كلاس اعتقادات بوده است، ابراز كرد: اعضای گروه مدافعان ولایت از سال ٩٨ در يك منطقه كنار روستاي مولنجان كه هم از لحاظ فرهنگي و هم از لحاظ مالي جز مناطق محروم است شروع به كار كرده اند.

وي ادامه داد: فعاليت خود را در اين روستا در امامزاده حسن آغاز كرديم كه اين امامزاده حالت مركزي در منطقه دارد و پايگاه اجتماعي ديني است و در همین زمینه بررسي های لازم صورت پذیرفته و با اوقاف هماهنگي شده است.

حجت الاسلام میردامادی با بيان اينكه استقبال زيادي از سوي نوجوانان از برنامه های گروه شده است، تصريح كرد: برنامه امسال ما از ماه مبارك رمضان شروع شد و با ١١ مبلغ  در حال همكاري هستيم؛ برنامه عصرها شامل اجراي كودك و نوجوان، قصه گويي، مشاوره و كلام و اعتقادات است.

وي تاكيد كرد: در ادامه مسير برنامه براي تابستان و اوقات فراغت و مناسبت ها را خواهیم داشت و در حال توسعه فعالیت های اين گروه هستيم.

سرپرست گروه تبلیغی مدافعان ولایت افزود: توصيه من به طلاب جوان اين است كه حضور خود را در اين عرصه پررنگ تر كرده و به مناسبت ها بيشتر بها بدهند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha