پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی

حوزه/ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه قرآن، نسخه‌ای شفا بخش است و باید از مهجوریت خارج شود، ابرازکرد: حوزه های علمیه مسئول این امر هستند و باید آموزه های قرآن را به مردم به صورت واقعی نشان دهند.

حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری در حاشیه بازدید از بخش حوزوی چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با تاکید بر اینکه قرآن، نسخه‌ای شفا بخش است و باید از مهجوریت خارج شود، ابرازکرد: حوزه های علمیه مسئول این امر هستند و باید آموزه های قرآن را به مردم به صورت واقعی نشان دهند.

وی نتیجه برگزاری نمایشگاه قرآن را استفاده جامعه از قرآن به عنوان یک کتاب عمل و نجات بخش دانست و افزود: مردم باید در وضعیت فعلی فرهنگی، اجتماعی و گرفتاری های اقتصادی و ناهنجاری های دیگر، بدانند که تنها راه نجات، مراجعه و عمل به قرآن و فرامین عترت است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه ثواب بردن از قرائت و خواندن قرآن، تنها مقدمه ای بر این کتاب است، خاطرنشان کرد: آن روزی که جامعه ما، قرآن را به عنوان کتابی عملی و نسخه شفابخش پذیرفت، مطمئن باشید که تمام مشکلات رفع خواهد شد.

گفتنی است، حوزه علمیه خراسان در چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی در سالن فردوسی نمایشگاه دائمی مشهد حضور فعال داشت و به عنوان غرفه برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha