جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام پناهی

حوزه/ مسئول طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری از برگزاری دوره تابستانی این طرح برای طلاب سطح یک حوزه های علمیه کشور خبرداد.

حجت الاسلام عبدالعلی پناهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به ضرورت آشنایی طلاب با اندیشه ها و آثار شهید مطهری و لزوم بهره برداری از اوقات فراغت تابستان، برنامه ریزی شده است که طلاب علاقمند بتوانند در 3 تابستان، و هر تابستان به مدت یک ماه، آثار شهید مطهری را مطالعه نمایند.

وی تصریح کرد: دوره تابستانی امسال با سیر مطالعاتی جدید برگزار خواهد شد که توسط جمعی از اساتید مسلط به آثار و اندیشه های شهید مطهری تنظیم گردیده است.

وی در خصوص برنامه امسال یادآور شد: این دوره به مدت یک ماه از 31 خرداد تا 28 تیر در مشهد مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام پناهی، با یادآوری اینکه این طرح ویژه طلاب سطح یک است، بیان داشت: برنامه این دوره بر مبنای تقریباً 9 ساعت فعالیت علمی روزانه تنظیم گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: هر روز با حضور اساتید، کلاس جهت شرکت کنندگان برگزار و در پايان هر هفته، از کتابهاي مورد مطالعه آن هفته، آزمون برگزار مي شود.

مسئول طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری حوزه های علمیه، آخرین مهلت ثبت نام را 20 خرداد ماه عنوان و اذعان داشت: ظرفیت این دوره حدود 120 نفر بوده و در پذیرش داوطلبان، اولویت هایی از قبیل معدل، عضویت در طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری و شرکت در دوره های تابستانی سنوات قبل ملاک انتخاب می باشد.

وی با بیان اینکه در پایان هر مرحله، كارنامه و در پایان مرحله سوم و مصاحبه علمی، گواهي نامه پایان دوره صادر می شود، بیان داشت: آشنایی با آثار و اندیشه های شهید مطهری، بهره مندی از اساتید و کارشناسان مجرب و متخصص، بهره مندی از فضای معنوی حرم امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و جاذبه های گردشگری منطقه و اهداء جوایز به نفرات برتر دوره از جمله دیگر مزایای این دوره خواهد بود.

حجت الاسلام پناهی، درپایان خاطرنشان ساخت: ثبت نام فقط از طریق سامانه پیشخوان حوزه های علمیه انجام می شود و جزئیات دوره در سایت معاونت تهذیب و تربیت به آدرس اینترنتی www.tahzib-howzeh.com نیز قابل مشاهده می باشد. علاقمندان جزئیات مربوط به این دوره را در سامانه پیشخوان و سایت فوق ملاحظه نمایند و همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 37255890 -025 داخلی 598 و 580 و یا همراه 09198513012 تماس گیرند.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha