سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله نورمفیدی

حوزه/ امام جمعه گرگان گفت: تا زمانی که تولید در کشورمان رونق پیدا نکند مشکلات داخلی ما حل نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گرگان، اظهار داشت: تا زمانی که تولید در کشورمان رونق پیدا نکند مشکلات داخلی ما حل نخواهد شد.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: در دفاع مقدس مدت‌ها خرمشهر در اسارت نیروهای بعثی قرار گرفت و ۵۷۸ روز در اختیار نیروهای بعث بود؛ رزمندگان ما با اتکا به اسلام و ایمان به خدا توانستند خرمشهر را از دست رژیم بعثی آزاد کنند.

وی با بیان اینکه شب‌هاس قدر یک سنت اسلامی است و مسلمانان شب قدر را محترم می‌شمارند و این شب روز نخست مقدرات انسان است، افزود: در این شب‌ها با دلی پاک در مکان‌هایی که دعا و با خداوند استغاثه می‌شود با خداوند راز و نیاز کنیم چراکه این شب می‌تواند در مقدرات سال انسان تاثیر بگذارد.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که آمریکا به دنبال مذاکره است و مذاکره با آمریکا سم است و مذاکره با «ترامپ» سم سهمگین و اعظم است و تنها راه ما در برابر دشمن مقاومت است و آیا باید پس از 40 سال مقاومت در برابر آمریکایی‌ها دست دراز کرده و با آمریکا مذاکره کنیم، این کار بی‌عقلی است.

وی افزود: چند روز گذشته وزیر خارج آمریکا بیان کرده که ترامپ به دنبال جنگ نیست و ما به دنبال مذاکره جدید با ایران هستیم، این مهم نشان می‌دهد مقاومت و ایستادگی منجر به عقب‌نشینی قلدرها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از لحاظ قانون اساسی و در نگاه امام راحل جایگاه ویژه‎ای دارد و در رأس امور است،گفت: مجلس در رأس امور است مشروط به آنکه به وظایف و مسؤولیت‎های خود به درستی عمل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha