جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید مسئولان خبرگزاری حوزه از جامعه الزهرا(س)

حوزه/ مسئولان رسانه رسمی حوزه های علمیه در جلسه ای با مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام راه های همکاری دوجانبه در راستای اطلاع رسانی از فعالیت های این مجموعه علمی را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مسئولان خبرگزاری حوزه، ضمن بازدید از جامعه الزهرا علیهاالسلام، در  نشستی  با مدیرکل روابط عمومی و بین الملل این موسسه، راه های همکاری دوجانبه را بررسی کردند.

حجج اسلام و المسلمین محمدرضا برته مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه، میرغیاثی مسئول نظارت و راهبری های علمی ، عزیزی سردبیر نشریه افق حوزه و آقایان صدرایی عارف سردبیر ، ساجدی مسئول طرح و برنامه و شعبانعلی دبیر سرویس قم خبرگزاری حوزه با حضور در جامعه الزهرا علیهاالسلام از ظرفیت های مختلف این مجموعه علمی آموزشی بازدید کردند.

مسئولان خبرگزاری حوزه در ادامه در جلسه ای با حجت الاسلام والمسلمین هادی اندیشه مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام راه های همکاری دوجانبه در راستای اطلاع رسانی از فعالیت های این مجموعه علمی را بررسی کردند.

تسهیل زمینه حضور خبرنگاران در جامعه الزهرا علیهاالسلام، ایجاد بخش بانوان طلبه در خبرگزاری حوزه، معرفی جامعه الزهرا در خبرگزاری و معرفی خبرگزاری به طلاب خواهر، راه اندازی پویش های مورد توافق در خبرگزاری و ارتباط خبری دو جانبه از جمله محورهای مورد بحث و بررسی در این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha