جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گردهمایی ائمه جمعه قزوین

حوزه/ اقامه نماز عید فطر به صورت متمرکز و یکپارچه در شهرها سبب شکوه و عظمت هر چه بیشتر این روز مبارک و همچنین افزایش وحدت و اتحاد بین مردم و مسئولان می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گردهمایی ائمه جمعه که شب گذشته در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، گفت: شب قدر، شبی است که نزول جامع ترین، کامل ترین و ماندگارترین کتاب الهی صورت گرفته و این اتفاق بر عظمت ومنزلت شب قدر افزوده است.

وی در ادامه افزود: در روزهای آینده مناسبت های مهم و مختلفی وجود دارد که ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه باید نسبت به آنها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: چندین سال است که در شهر قزوین و شهرهای دیگر استان، نماز عیدفطر به صورت متمرکز برگزار می شود که امیدواریم این اتفاق با همکاری سایر مساجد و حسینیه ها باشکوه بیشتری انجام شود.

وی اظهار کرد: اقامه نماز عید فطر به صورت متمرکز و یکپارچه در شهرها سبب شکوه و عظمت هر چه بیشتر این روز مبارک و همچنین افزایش وحدت و اتحاد بین مردم و مسئولان می شود.

یادآوری می شود گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین با هدف بررسی مسائل ومشکلات استان، بصورت ماهانه در دفتر یکی از ائمه جمعه شهرها برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha