جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام‌ سید علی خمینی

حوزه/ دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: ۱۱ خردادماه حجت الاسلام سیدعلی خمینی نوه امام (ره) به همدان سفر و در جمع مردم این شهر سخنرانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، محمد جواد بیات، ظهر امروز در مراسم ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری،  انقلاب اسلامی در هیچ جای جهان  بدون نام امام خمینی (ره) شناخته شده نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی میراث ارزشمندی است که امام (ره) به دست ما سپرده است افزود:برگزاری سال‌گرد ارتحال ملکوتی امام (ره) فرصتی است تا ابعاد شخصیتی  ایشان برای مردم تبیین شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه نکوداشت امام (ره) در حقیقت به منزله تعظیم شعائر اسلامی است گفت: استمرار انقلاب اسلامی، انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن، جلوگیری از نفوذ استکبار و مقابله با آن و همچنین میثاق دوبار با آرمانهای امام(ره)  از دستاوردهای این بزرگداشت می‌باشد.

وی همچنین از حضور حجت الاسلام سید علی خمینی در همدان خبر داد و گفت: نوه معزز امام (ره) 11 خرداد ماه به همدان سفر کرده  و علاوه بر حضور در جمع طلاب و مبلغین ماه مبارک رمضان، با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرده و بعد از ظهر همان روز نیز در مسجد هدیه برای اقشار مختلف سخنرانی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha