سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
قرآن و حدیث

حوزه/ دوره تابستانه قرآن و حدیث مدارس علمیه خوزستان، از ماه آینده، در هشت محور آغاز به کار می‌کنند.

حجت الاسلام امیر سیاحی، مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تابستانه مدارس علمیه خوزستان، اظهار داشت: این دوره‌ها در هشت محور ویژه طلاب مدارس علمیه خوزستان برگزار می‌شود.

مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به اسامی محورهای چندگانه این دوره تابستانه، گفت: «زیبا خوانی و حفظ موضوعی»، «تربیت‌معلم»، «حفظ و معارف»، «تفسیر اجمالی»، «ترجمه و مفاهیم»، «مهارت‌های بیان تفسیر»، «ارتقاء سطح تلاوت و ترتیل» و «تربیت مروج فرهنگ قرآن کریم»، محورهای چندگانه این دوره تابستانه می‌باشند.

وی با بیان اینکه دوره تابستانه قرآن و حدیث، مختص طلاب پایه 2 به بالاست، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از یازدهم خردادماه جاری لغایت 31 همین ماه به سایت معاونت تهذیب حوزه علمیه به نشانی www.tahzib-howzeh.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام سیاحی، با اشاره به نحوه پذیرش در دوره تابستانه قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، بیان کرد: مصاحبه اولیه و گزینش یکم تا 7 تیرماه، اعلام اسامی دوره‌ها و پذیرفته‌شدگان دوره‌ها، نهم تیرماه و برگزاری دوره‌ها نیز در محدوده دهم تیر لغایت بیستم مردادماه جاری است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha