شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رمضان

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد ماه ضیافت الهی را فرصتی برای تقویت حیات و نشاط معنوی انسان ها دانست.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تقرب به درگاه الهی است، گفت: در این ماه مومنان با راز و نیاز، روزه داری، تزکیه و تهذیب نفس و همچنین تغییر شرایط زندگی فرصت های زیبایی را برای تقویت حیات معنوی و مادی خود رقم خواهند زد .

وی، تهذیب نفس، انس با قرآن و احیا شب های قدر را از برکات معنوی و بی نظیر ماه مبارک رمضان دانست و خاطر نشان کرد: رمضان دارای تقوا و صفای معنوی فراوان است که باید با بهره گیری از لحظات این ماه در محضر پرودگار بندگی خود را به جا آوریم .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین تمرین برای خودسازی نفس است، بیان داشت: روزه داران در این ماه عزیز با تدبر در آیات الهی می توانند رازهای معنوی روزه داری را درک کنند و با آیات قرآن مانوس شوند .

حجت الاسلام منصوری، نهادینه شدن تقوا و ایمان، دستگیری از مستمندان و نیازمندان و انس با قرآن و ادعیه ویژه را از دیگر برکات ماه مبارک رمضان برشمرد و یادآور شد: مبلغان و طلاب نیز باید در این ماه تلاش کنند تا فضائل و برکات ضیافت الهی را در جامعه تبیین و  تشریح کنند، چرا که شناخت فضائل و برکات این ماه برای مردم، موجب نهادینه شدن تقوا و ارتقاء ایمان در جامعه خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha