جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حزب ائتلاف جعفریه پاکستان

حوزه/ رهبران حزب ائتلاف جعفریه پاکستان گفتند: کشورهای عربی که برای خوشحال کردن آمریکا و اسرائیل با ایران دشمنی می کنند بدانند که ایران قدرتمندتر از آن است که فکر می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام باقر زیدی، حجت الاسلام مسعودی، مولوی نثار قلندری از رهبران حزب ائتلاف جعفریه پاکستان در یک کنفرانس خبری گفتند: کشورهای عربی که برای خوشحال کردن آمریکا و اسرائیل با ایران دشمنی می کنند بدانند که ایران قدرتمندتر از آن است که فکر می کنند و در پایان همین کشورهای عربی هم بدترین ضربه را از آمریکا و اسرائیل خواهند خورد.

سخنرانان این کنفرانس افزودند: ایران چهل سال است که با آمریکا مبارزه می کند و آمریکا نیز هر کجا با ایران درافتاد با شکست مواجه شد و اخیرا هم ایران را به جنگ تهدید کرده است، اما آمریکا بداند که ایران نه افغانستان است نه عراق و آمریکا بهتر است به جای تهدید احمقانه به فکر مردم مقروض خود باشد.

حجت الاسلام باقر زیدی با بیان اینکه در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان در کل جهان به فرمان امام خمینی ره روز جهانی قدس برگزار می شود گفت: در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان مانند کل جهان در پاکستان هم روز جهانی قدس برای آزادی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می شود و دولت پاکستان هم به عنوان یک دولت اسلامی باید روز قدس را به طور رسمی در پاکستان برگزار کند.

رهبران حزب ائتلاف جعفریه در ادامه گفتند: هرگونه حمله به ایران را حمله به اسلام می دانیم و مردم پاکستان نیز در کنار مردم ایران ایستاده اند، زیرا ایران در کل منطقه تنها کشوری است که با تمام قدرت در کنار مردم فلسطین ایستاده است و در تمام صحنه ها از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند و این واقعیتی است که مردم فلسطین نیز بارها آن را تایید کردذه اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha