پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدارس را از مهمترین مراکز تربیت نسل انقلابی و مومن دانست و تصریح کرد: باید تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان از مدارس دوران ابتدایی آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه سرمربیان حلقه صالحین، با بیان این که دشمن در یک ده اخیر به دنبال تخریب روحانیت و سپاه بوده، به تلاش جهادی روحانیون و نیروهای سپاه در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: حضور جهادی طلاب، روحانیون و نیروهای مسلح در کمک به مردم مناطق سیل زده  موجب شد تمامی نقشه های دشمن خنثی شود.

وی در ادامه با اشاره به این که مقام معظم رهبری فرمودند باید امید را به جامعه تزریق کرد و در همه فعالیت های خود امیدوار و در راه خدا فعالیت کنیم، افزود: هیچ وقت در هدایت جوانان نباید ناامید شد و برای جذب آنان باید از سیره اهل بیت(ع) الگوگیری کرد نه روش های غربی.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، مدارس را از مهمترین مراکز تربیت نسل انقلابی و مومن دانست و تصریح کرد: باید تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان از مدارس دوران ابتدایی آغاز شود، البته برای محقق شدن این امر مربیانی تربیت شوند که بتوانند با دانش آموزان ارتباط برقرار کنند و آنها را آموزش دهند، همچنین برگزاری اردوهای راهیان نور نیز بسیار موثر خواهد بود.

امام جمعه موقت ایلام در پایان بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های حلقه های صالحین در تربیت نسل انقلابی و متعهد تاکید کرد.

 

تمرکز دشمن بر روی جوانان

سرهنگ فولادی، معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام نیز در این جلسه با اشاره به این که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را مورد خطاب قرار داده اند، گفت: دشمن به دنبال نفوذ بر روی جوانان است.

وی همچنین خواستار تلاش و مجاهدت جوانان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب شد.

 

تبیین بیانیه گام دوم؛ اولویت حلقه های صالحین

حجت الاسلام فیلی، مسئول تعلیم و تربیتی سپاه ناحیه ایلام هم در این جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را از اولویت های حلقه های صالحین اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha