سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عکس

مدیر بنیاد فرهنگی امامت یزد در مدرسه علمیه حضرت سید الشهدا(ع)یزد گفت: دشمن عقاید و باورها را هدف قرار داده است و اگر عقیده درست باشد هیچ گاه شخص از امام و دین دست بر نمی دارد و در زندگی ناامید نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سید محمد حسینی در نشست «ضرورت شناخت امام » در مدرسه علمیه خواهران حضرت سید الشهدا(ع)یزد اظهارکرد: ولایت اهل بیت (علیهم السلام) و درک کردن زمان ظهور مهدی موعود (عج الله تعالی فرجه الشریف) بزرگ ترین نعمتی است که خداوند بر بندگان عرضه می دارد.

وی افزود: پذیرش ولایت اهل بیت (علیهم السلام) شرط قبولی تمام اعمال است و پیامبران اولوالعزم به این دلیل اولوالعزم شدند که زودتر از بقیه به امامت امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) ایمان آوردند.

مدیر بنیاد فرهنگی امامت یزد با بیان حدیثی در خصوص خدمت کردن به امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) از امام صادق (علیه السلام) گفت: نعمت خدمت به امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) منوط به موقعیت شناسی در خصوص تبلیغ است  و لازم است طلاب اهل بیت (علیهم السلام) آن را شناخته  وبه مردم  نیز بشناسانند.

حجت الاسلام حسینی به اهمیت جایگاه حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود : دشمن عقاید و باورها را هدف قرار داده است لذا اگر عقیده درست باشد هیچ گاه شخص از امام و دین دست بر نمی دارد و در زندگی ناامید نمی شود.

وی ادامه داد: دشمن به وسیله  شبهات عقاید را عوض می کند، لذا باید به امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) معرفت پیدا کنیم و مضطر به امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) شویم.

حجت الاسلام حسینی در پایان این نشست به پاسخگویی برخی از سؤالات مطرح شده در این زمینه پرداخت.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha