جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قدس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: دفاع از قدس شریف یک وظیفه اسلامی و انسانی است و امسال هم ملت ایران در راهپیمایی باشکوه روز قدس نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با تاکید بر لزوم حضور باشکوه ملت ایران و همه انسانهای آزاده دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: سال های زیادی است که مردم عزیز فلسطین در خط مقدم از قدس شریف حمایت می کنند، یعنی در حقیقت آنها به نیابت از بقیه مسلمانان در حال مبارزه بوده و تعداد زیادی شهید و مجروح تقدیم کرده اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی و غاصب و اشغالگر سال های زیادی است که مظلومین بی گناه فلسطین و لبنان را به زمین می ریزد .

وی عنوان کرد: صهیونیست ها در رسانه ها، سینماها، اقتصاد کشورها و گزینش نمایندگان و روسای کشورها نقش جدی دارند و می خواهند سیاست های غلط خود را به دیگران تحمیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با بیان این که شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه کوچکی در راستای حمایت از مردم عزیز فلسطین است، ابراز داشت: شرکت در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی مردم عزیز فلسطین و رزمندگان مقاومت است و از طرف دیگر موجب وحشت در اردوگاه پوسیده صهیونیست ها می شود.

 وی ادامه داد: پیش بینی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که 25 سال آینده خبری از رژیم غاصب اسرائیل نخواهد بود مطلب بسیار متین و ارزشمندی است و قرائن و شواهد فراوانی این موضوع را تایید می کند، زیرا صهیونیست ها در دایره محدود شهرک های خود محدود شده اند و دیگر توان مقابله با حماس و مبارزین فلسطینی را ندارند.

 مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان تصریح کرد: دفاع از قدس شریف یک وظیفه اسلامی و انسانی است و امسال هم ملت ایران در راهپیمایی باشکوه روز قدس نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب اسراییل اعلام می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha