جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عسگری

حوزه/ راهپیمایی روز قدس اصفهان از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز و با اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی نژاد و سخنرانی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار اسماعیل قاآنی ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، جعفر عسگری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۶ مرداد ۵۸ امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند که نماد وحدت اسلامی در برابر اشغالگران است و این مراسم استکبار ستیزهر ساله با شکوه تر از سال قبل درایرانو جهان اسلام برگزار می شود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال آن است که همه توجه ها را از فلسطین به سمت دیگر از جمله ایران معطوف کند، ولی با هوشیاری نظام اسلامی و اقتدار مقاومت امروز آرزوی شوم از نیل تا فرات از بین رفته و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

عسگری بیان کرد: ایران هراسی یکی از برنامه های دشمن است که یکی از رسالت های ما در روز قدس تبیین دوست و دشمن به جهان اسلام است.

وی با اشاده به برگزاری جلسات ستاد روز قدس، خاطر نشان کرد: امسال راهپیمایی روز قدس پس از جلسات متعدد و هم اندیشی های صورت گرفته از مسیرهای هشتگانه به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس اصفهان از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز و با اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی نژاد و سخنرانی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه،  سردار اسماعیل قاآنی ادامه خواهد یافت.

عسگری در ادامه اشاره ای به مراسم ارتحال سالگرد حضرت امام(ره) امسال کرد و گفت: روز ۱۳ خرداد مراسم سالگرد ارتحال در خیمه گلستان شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو خبرگان رهبری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در شب ۱۴ خرداد ویژه برنامه ای به  میزبانی حسینیه بنی فاطمه به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل باسخنرانی آیت الله اراکی برگزار می شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: امسال مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد به علت تقارن زمانی با عید فطر  در روز جمعه 17 خرداد با سخنرانی مقدم فر برگزار می شود.

وی تاکید کرد: امسال سی وامین سال رهبری حکیمانه  آیت الله العظمی خامنه ای را پشت سر می گذاریم که لازم است به این نکته توجه داشته باشیم و رهبری و ولایت فقیه را بشناسیم و قدر نعمت رهبری که همانا اطاعت از فرامین آن بزرگوار است را به جا آوریم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اذعان داشت: هرکجا که مطابق فرماین رهبری حرکت کردیم پیروز میدان شدیم وهرکجا که به فرمایشات گوش ندادیم شکست خوردیم، لذا ویژگی های نعمت ولایت در این سی وامین سالگرد هدایت راهبردی ایشان را برای جوانان تبیین کنیم

وی در پایان گفت: کار اساسی در دست دو گروه مهم جامعه نخست مبلغین و دوم رسانه ها هست که براین اساس مبلغین و روحانیون امشب در مراسم احیای شب قدر به ترغیب و تشویق مردم خواهند پرداخت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha