پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روز قدس

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه گفت: پیام همیشگی روز قدس، مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است و ملت ایران ثابت کرده که تا آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی دست از حمایت فلسطین نخواهد کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، ظهر امروز در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهر کوثر و در جمع مردم روزه دار گفت: حضور باشکوه و بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که از حرکت در این مسیر خسته نشده و عزم و اراده آنان روز به روز مستحکم تر شده و این راه را تا رهایی قدس شریف ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز به خاطر این مقاومت و پایداری، روز قدس یک روز جهانی شده و در سراسر جهان ملت های آزادیخواه و عدالتخواه و طرفدار مظلومان با وحدت کلمه در صحنه حاضر هستند .

استاد حوزه ودانشگاه عنوان کرد: دشمنان فلسطین و مقاومت آنقدر ضعیف ودرمانده شده اند که امروز حزب الله لبنان و حماس فلسطین را به عنوان گروه های تروریستی معرفی می کنند

وی ادامه داد: پیام همیشگی روز قدس، مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است و ملت ایران ثابت کرده که تا آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی دست از حمایت فلسطین نخواهد کشید.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha