جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه غده سرطانی اسرائیل از میان رفتنی است، گفت: رژیم صهیونیستی علی‌رغم داشتن حمایت ابرقدرت‌های ظاهری، در حال شکست و از میان رفتن است.

حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن روز قدس، بر برگزاری پرشور و شایسته مراسم این روز تأکید کرد.

وی با بیان اینکه روز قدس روز اسلام است، افزود: شانزدهم مردادماه سال ۱۳۵۸ شمسی امام خمینی (ره) در پیامی تاریخی و تاریخ‌ساز در میانه ماه مبارک رمضان اعلام کردند که روز جمعه آخر ماه مبارک را برای همه مسلمانان جهان روز قدس اعلام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: امام خمینی (ره) از همان ابتدا روز قدس را روز مقابله با غرب‌زدگان و کسانی که آرمان فلسطین را قربانی رابطه با غرب کنند معرفی کردند و متذکر شدند: «روز قدس، روزی است که باید به این روشنفکرانی که در زیر پرده با آمریکا و عمال آمریکا روابط دارند هشدار داد، روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار داد که باید دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سر جای خود بنشینید.»

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره تأکید داشته و دارند که تنها راه‌حل فلسطین؛ بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمین‌های خود و اخراج صهیونیست‌های غاصب از آنجا است و در تداوم راه امام بیان داشته‌اند که ما ایمان داریم که اسلام سرانجام فلسطین را نجات داده و قدس عزیز را از دست متجاوزین پس خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه غده سرطانی اسرائیل از میان رفتنی است، گفت: رژیم صهیونیستی علی‌رغم داشتن حمایت ابرقدرت‌های ظاهری، در حال شکست و از میان رفتن است.

وی ادامه داد: اسرائیل که ابتدا برای اشغال زمین‌های زیادی شکل گرفت و مورد حمایت ابرقدرت‌ها واقع شد، به مرور زمان و مقاومت‌های جدی مردم منطقه اکنون در منطقهٔ اشغالی کوچکی محاصره شده است.

حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی که زمانی در یک جنگ شش‌روزه، چهار کشور را شکست می‌داد و سه برابر وسعت سرزمین‌های اسلامی را برای خود اشغال کرد اکنون از غلبه بر نوار غزه که وسعت اندک آن به‌خوبی نمایان شد، ناتوان است که همه این‌ها نویددهنده پایان این رژیم منحوس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha