پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید محمد علی شیرازی

آیت الله سید محمد علی شیرازی شهادت حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه کازرون، را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تسليت حضرت آيت الله حاج سيد محمدعلى شيرازى در پى به شهادت رسيدن امام جمعه فقيد كازرون بدین شرح است:
 
بسم اللّه الرحمن الرحیم
 
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»
 
(بأيّ ذنب قتلت..)
 
حادثۀ تلخ و دلخراش و فاجعۀ جانگداز به شهادت رساندن روحانى جليل القدر، صديق ارجمند حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد خرسند امام جمعۀ محترم و معزّز کازرون(رضوان الله تعالی علیه) موجب تأثر شدید و تألّم عمیق همگان گردید.
وقوع این جنایت در چنین ساعتی از شب قدر و پس از انجام مراسم معنوی إحیاء آن هم نسبت به شخصیّتی که همگان او را به صلاح و سداد شناخته و عنصری سالم و متّصف به صفات مثبت انسانیت و روحانی شایسته و جلیل القدر و خدمتگزاری با اخلاص و کم نظیر برای دین و جامعه بر تکان دهندگی حادثۀ می افزاید. 
بدون تردید برای شهید عزيز حجةالاسلام والمسلمین خرسند مایۀ افتخار و بالندگى است که پس از انجام مراسم معنوی لیلة القدر پاک و طیّب به سوی معبود خود پرواز نماید.
ما در جوار مرقد مطهّر و منوّر حضرت ثامن الحجج علیّ بن موسی الرضا(صلوات الله وسلامه علیه) از درگاه خداوند متعال جلّت عظمته برای آن فقید سعید علوّ درجه و ارتقاء مقام و حشر با مولی الموالي أمیرالمؤمنین(علیه أفضل الصلوة والسلام) و سالار و سرور شهیدان حضرت أبی عبدالله الحسین(علیه الصلوة والسلام) و برای خاندان محترم ایشان مزید صبر جمیل و اجر جزیل و برای مرتکب این جنایت وطرّاحان آن روسیاهی و خزی و عار أبدی مسألت می نماییم و این مصیبت را به پیشگاه مقدّس حضرت بقیةالله امام زمان(ارواحنا فداه) و جامعۀ روحانیت معظّم کل استان فارس و اهالی محترم کازرون تسلیت عرض می نمائیم.
و از متصدّیان امور انتظامی و امنیتی و قضائی استان فارس اکیداً خواهانیم که هر چه زودتر جانی این جنایت را به سزای عمل کثیف خود برسانند.
 
مشهد مقدّس/ ٢٣ رمضان المبارك ١٤٤٠           
سیّد محمّدعلی شیرازی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha