جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی و مهندس شاهرخی در پیامی مشترک از مردم همدان برای حضور در راهیپمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و استاندار، در پیامی مشترکی از مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه قدس دعوت کردند.

متن این پیام  بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
«فلسطین، مساله اول جهان اسلام است» مقام معظم رهبری

 

فرا رسیدن روز جهانی قدس که یادگاری ارزشمند از رهبر کبیر انقلاب در پاسداشت آرمان فلسطین ،مقاومت و تقویت روحیه جهاد و پایداری است، بار دیگر دلهای مسلمانان جهان را متوجه قدس شریف به عنوان نماد ایستادگی در برابر صهیونیسم جهانی به سرکردگی آمریکا می کند.
 

امروز صهیونیسم جهانی در پی معامله قرنی است که تشت رسوایی آن از مدتها قبل و با انتقال سفارتخانه آمریکا در سرزمین های اشغالی به قدس شریف، به صدا درآمد و همه جهان منظور اشغالگران و استکبار را از معامله قرن را متوجه شدند که این همان کمک به صهیونیستی شدن سرزمین های اشغالی و پاک سازی هرچه بیشتر فرهنگ و نژاد عربی- اسلامی از این سرزمین ها بخصوص قدس شریف است و این نقشه شوم از نگاه همه مسلمانان و مردم آزاده جهان باطل و غیرقابل قبول است.
 

در این برهه حساس برای مسلمانان جهان،از مردم مومن و روزه دار استان همدان دعوت می کنیم همگام با همه ملت بزرگ ایران؛ ضمن تجدید بیعت با آرمان شهدا وانقلاب و در اطاعت از امام راحل(ره)، فرامین مقام معظم رهبری و تاکید دولت محترم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور گرم و باشکوهی داشته تا ندای مظلومیت فلسطین را بار دیگر به گوش جهانیان برسانیم .
 

وعده‌ما راهپیمایی روز جهانی قدس

حبیب الله شعبانی                                                  
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان

سیدسعیدشاهرخی
استاندار همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha