پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بابلسر

حوزه/ امام جمعه بابلسر با بیان این که روز قدس روز مبارزه با ظلم و ستم متجاوزان است، گفت: در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال معامله قرن است، روز قدس می تواند فرصتی برای شکست این طرح خائنانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان ضمن دعوت آحاد مردم به حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: روز قدس روز وحدت آزادي‌خواهان و حق‌طلبان جهان در نفي ظلم و تجاوز است.

وی با بیان این که ملت های مسلمان در چنین روز مهمی بر سر مستکبران و تجاوزگران عالم فریاد خواهند زد، افزود: روز جهانی قدس بهترین فرصت برای دفاع از حق مظلوم و مقابله با ظلم و ستم زورگویان است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت های آشکار رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد، گفت: باید روز جهانی قدس به یک خیزش جهانی برای نابودی کامل رژیم اشغال گر قدس تبدیل شود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که روز قدس یادگار امام راحل و فریاد ظلم ستیزی و حق گویی ملت های مسلمان است، تصریح کرد: مسلمانان و آزادی خواهان جهان یک بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبارزه با استکبار در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، اذهان عمومی ملت های جهان را به سمت آرمان فلسطین هدایت کردند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که روز قدس فرصت مناسبی برای تجلی وحدت و همدلی امت اسلامی برای معرفی آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار به جهانیان است، تصریح کرد: باید با حضور حماسی و گسترده خود در این روز مهم بار دیگر حمایت خود را از فلسطین و آرمان های مقدس آن اعلام کنیم.

امام جمعه بابلسر با بیان این که روز قدس روز مبارزه با ظلم و ستم متجاوزان است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال معامله قرن است، روز قدس می تواند فرصتی برای شکست این طرح خائنانه باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دشمنان همه توان خود را برای تضعیف جبهه مقاومت به کار گرفته اند، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس فرصتی برای تقویت جبهه مقاومت برای مقابله با جنایت های رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که امروز دنیا باید به سکوت خود در برابر جنایت های آشکار رژیم صهیونیستی پایان دهد، تصریح کرد: این رژیم اشغال گر در چند دهه اخیر تنها به کشتار مردم مظلوم فلسطین مشغول بوده و هیچ بویی از انسانیت نبرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha