پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری سمنان

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مردم انقلابی و ولایت مدار این استان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با سایر نقاط کشور راهپپیمایی روز قدس را برگزار خواهند کرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس، روز جمعه این هفته در 48 نقطه این استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر سمنان از ساعت 11 صبح جمعه از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلی نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس شهر شاهرود از ساعت 10 و 45 دقیقه روز جمعه از خیابان تهران به سمت مصلی نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود؛ از برگزاری این راهپیمایی رأس ساعت 11 و 30 دقیقه صبح جمعه از میدان شهدای شهر دامغان به سمت مصلی این شهر خبر داد.

حجت الاسلام قندهاری اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس در شهر گرمسار از ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان انقلاب به سمت مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری راهپیمایی روز قدس از ساعت 11 و 30 دقیقه صبح جمعه از میدان بسیج شهر میامی به سمت مصلی این شهر خبر داد و افزود: مهدی‌شهری‌ها نیز ساعت 11 و 30 دقیقه صبح جمعه از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی این شهر راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرهای آرادان، بسطام، کلاته خیج، رودیان و درجزین و روستای قلعه‌نو خرقان از ساعت 11 صبح جمعه آغاز می‌شود عنوان کرد: این راهپیمایی‌ها به ترتیب در مسیرهای میدان شهید تمدنی به سمت مصلی آرادان، میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی بسطام، میدان امام حسین (ع) به سمت حسینیه اعظم کلاته خیج، مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع شهر رودیان و مسجد قائم شهرک بعثت به سمت مصلی درجزین و نیز مسجد جامع به سمت گلزار شهدای روستای قلعه‌نو خرقان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قندهاری از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ساعت 11 و 30 دقیقه صبح در شهرهای سرخه، بیارجمند، کلاته رودبار، شهمیرزاد، ایوانکی، مهمان‌دوست، کهن‌آباد و روستاهای جزن، فولادمحله و ابر خبر داد و عنوان کرد: این راهپیمایی‌ها در همه این نقاط به سمت محل‌های برگزاری نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای مجن، دیباج، کلاته ملا، خانخودی، دزیان، گیور، قلعه بالا، رضاآباد، چاشم، لرد خطیرکوه گلستان، حسین‌آباد کالپوش، طرود، خورزان و صح پیش از ظهر برگزار می‌‌شود خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای امیریه، لاسجرد، احمدآباد، عزازان، میقان، اروانه، دهملا، ابرسج، خورزان، کوه زر، صیدآباد، تویه دروار بعدازظهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha