پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا راعی

حوزه/ ماموستا راعی گفت: هر کسی که بین شیعه و سنی، اختلاف و تفرقه ایجاد کند نه مسلمان است و نه از مذهب پیروی می‌کند و با اندک تحقیق سر از سیستم‌های اطلاعاتی و جاسوسی دشمن در می‌آورد.

ماموستا اسلام راعی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در آذربایجان‌غربی در رابطه با  مقدسات و باورهای دینی اهل‌سنت، اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امروز هم در بین اهل سنّت و هم در بین شیعه دست های تفرقه افکن در کار است و مراکز جاسوسی و اطّلاعاتی دشمنان پشت صحنه آن قرار دارند.

وی ادامه داد: آن تشیّعی که ارتباط به سرویس جاسوس انگلیس داشته باشد و تسنّنی که مزدور سیا آمریکا باشد، نه شیعه است و نه سنّی، بلکه هر دوی این جریان‌ها ضدّ اسلام هستند.

عضو شورای روحانیت شهرستان تکاب ضمن محکوم کردن اقدام ناشایست و توهین یک مداح به مقدسات و باورهای دینی اهل سنت، بیان داشت: خدشه‌دار کردن وحدت به بهانه شیعه و سنی، مزدوری دشمن و دشمنی با اسلام است؛ وحدت و همدلی، زمینه آفرینش قدرت و توانمندی در برابر دشمنان و ابرقدرت‌های جهانی است.

ماموستا راعی با تقدیر از اقدام مسئولین در برخورد با مداح هتاک، گفت: این اتفاق اگر چه سبب جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات مردم شد اما از این که احضار و برخورد با این فرد  فوراً و به‌موقع در دستور کار مسئولان قرار گرفت، سبب آرامش مردم و مانع سوءاستفاده و موج‌سواری منافقین و دشمنان نظام شد.

وی ادامه داد: باید برای حفظ انقلاب اسلامی، وحدت میان شیعه و سنی روز به روز تقویت‌ شود تا معاندان نظام نتوانند به اهداف شوم و پلید خود برسند.

ماموستا راعی افزود: هر کسی که در بین شیعه و سنی اختلاف و تفرقه ایجاد کند نه مسلمان است و نه از مذهب پیروی می‌کند؛ مسلمانان مشترکات زیادی با هم دارند و نباید اجازه داد دشمنان از مسائل پیش پا افتاده و جزئی سوءاستفاده و تفرقه افکنی کنند.

وی تصریح کرد: همه مسلمانان برای حفظ و رسیدن انقلاب به اهداف خود، با یکدیگر «وحدت، انسجام، اتحاد و برادری» داشته باشند و در شرایط حساس کنونی که استکبار و کفر جهانی با دروغ‌پردازی به‌دنبال ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی است باید مسئولان و مردم حفظ وحدت و انسجام را در نظر گرفته و با کسانی که به دنبال تفرقه هستند برخورد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha