پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی

حوزه/ مردم آذربایجان‌غربی همگام با سراسر کشور امسال هم با حضور در راهپیمایی روز قدس و با سردادن شعارهای کوبنده اعلام نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی، آمریکا، اسرائیل و آل سعود به منصه ظهور خواهند رساند تا ثابت کنند همیشه پای انقلاب و رهبر عزیزشان هستند و درجهت دفاع از مظلوم هرگز پا پس نمی‌کشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.


اینک با گذشت ۴۰ سال از ابتکار راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس و تداوم راهبری اهداف این اقدام مبارک توسط خلف صالح آن حضرت، سکاندار شجاع، بصیر و دوراندیش انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای  آرمان «آزادی قدس شریف» و «رهایی مردم فلسطین» به یک مسأله و خواست جهانی تبدیل شده است.

رسم جوانمردی این است که مسلمانان تقوای الهی پیشه کرده و در کنار مظلومان و مستضعفان باشند و مردم ایران اسلامی در هر زمانی جوانمردی خود را باحمایت از ملت مظلوم فلسطین در جهان به نمایش گذاشته‌اند.

مردم مومن و روزه دار آذربایجان‌غربی امسال نیز در آخرین جمعه ماه رمضان همگام با سراسر کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی بزرگ جهانی روز قدس و با سردادن شعارهای کوبنده اعلام نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی، آمریکا، اسرائیل و آل سعود به منصه ظهور خواهند رساند تا ثابت کنند همیشه پای انقلاب و رهبر عزیزشان هستند و درجهت دفاع از مظلوم هرگز پا پس نمی‌کشند.

« اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی »

«ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان، شورای هیئات مذهبی استان، کانون مداحان و شعرای آئینی استان، جمعیت بانوان فرهیخته عرصه فرهنگ دینی استان، اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان، مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha