پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه مظلوم کازرون

حوزه/ مدیر مدرسۀ علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به اینکه عدم برخورد با جولان گمراهان در جامعه نتیجه اش شهادت افراد بی گناه است، گفت: شهادت امام جمعه کازرون نتیجه عدم برخورد با جولان فرقه های ضالّه است.

حجت الاسلام علیرضا عطائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، با تسلیت شهادت امام جمعه کازرون، گفت: ترور سریالی روحانیت ناشی از نااُمیدی دشمن از بی ثمر بودن دسیسه هایش برای جدایی مردم از هادیان جامعه است.

مدیر مدرسۀ علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه دشمنان انقلاب وقتی تحمل تضارب آراء و تفکرات اسلامی را نداشتند خط ترور شخصیت های دینی و اثر گذار را در دستور کار قرار دادند، ابراز داشت: شکست دشمن از جنگ نظامی زمینۀ برگشت به فاز ترور فیزیکی نخبگان معنوی و اثرگذار در تربیت جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی مجدد خط ترور روحانیت در چهلمین سال انقلاب، ناشی از استحکام پایه های نظام اسلامی است که دشمنان تحمل آنرا ندارند، ادامه داد: روحانیت در خط امامین انقلاب همیشه با ساده زیستی، مدافع حقوق محرومین بوده است.

حجت الاسلام عطائی با بیان اینکه قیام مردمی حضرت امام(ره) اُبهت پوشالی ابرقدرتهای شرق و غرب را در دنیا فرو ریخت، گفت: بیداری ملت ها که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است و مانع سلطۀ استکبار جهانی بر دنیا، خصوصا ملل محروم و مسلمان می باشد، علت ترویج فرقه های ضالّه در کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه قاتل امام جمعه شهید اخیراً سوار بر اسب در سطح شهر کازرون با لباس مخصوص! به راحتی در تردد بوده و مسئولین ذیربط اقدامی نکردند؟!، افزود: قاتل طلبه همدانی هم مثل همین فرد، با قرار دادن فیلم و عکس در فضای رها شده مجازی جولان می داد و کسی به او تذکر نمی داد.

مدیر مدرسۀ علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به اینکه عدم برخورد قضایی با جولان گمراهان در جامعه نتیجه اش شهادت افراد بی گناه است، گفت: شهادت امام جمعه کازرون نتیجه عدم برخورد با جولان فرقه های ضالّه است.

وی در پایان تصریح کرد: قاتل امام جمعه کازرون از اعضای فرقه‌های ضاله بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha