پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام  رضا رمضانی

حوزه/ نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری، از مردم انقلابی دعوت کرد تا با شرکت پُرشور در راهپیمایی روز قُدس، سند مقاومت را با مُهر حضور خود مجدداً تأیید کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری، از مردم انقلابی دعوت کرد تا با شرکت پُرشور در راهپیمایی روز قُدس، سند مجدد مقاومت را با مُهر حضور خود تأیید کنند.

در این بیانیه آمده است: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی وتنظیم روابط بین الملل وهمچنین قطع روابط ایران اسلامی با رژیم غاصب صهیونیستی که عدم پایبندی آن به حقوق حداقلی انسان ها ازچشم هیچ ناظری پنهان نیست، بر طبل رسوایی ظلم این رژیم با مردم آواره فلسطین نواخته شد تا صدای آن در گوش همه آزادگان جهان طنین انداز شودو آغاز بیداری و مقاومت امّت اسلام، عرصه را بر هر زورگوی متجاوزی، تنگ و نا امن کند.

با نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، جریان استکبارستیزی و مقاومت در قبال خوی اشغالگری رژیم صهیونیستی کلید خورد تا تأکید مقام معظّم رهبری به پایان حیات این رژیم، ظرف مدت 25 سال آینده چراغ فروزان مقاومت شود.

 لرزش های هرساله بنیان رژیم غیر قانونی اسرائیل با فرارسیدن روز قدس منجر به سست شدن زیر ساخت های غصبی آن می شود به طوری که ضعف آن در جریان مقاومت معروف 72 روزه و 48 ساعته کاملاً گواه صادقی برآن بوده و مُهری برپایان عصر« بزن در رو» گردید.

بی گمان سیل خروشان امّت اسلام در سراسر جهان و فریاد های لاینقطع مردم ایران در جای جای میهن اسلامیمان در روز قدس به تسریع روند ایستادگی در مقابل رکورد دار بودن نقص حقوق بشرو نادیده گرفتن قطعنامه های مجامع و سازمان بین المللی از سوی این رژیم وآزادی مردم در بند فلسطین کمک خواهد کرد تا یکبار دیگر برسرزمین مادری خود تسلط یافته وبیرق پیروزی را برمناره دژهای مقاومت به اهتزاز درآورند.

مردم گیلان به شکرانه یک ماه روزه داری در ماه نزول قرآن و ارتباط معنوی با خالق خود، روز جمعه 10 خرداد به تأسی ازکلام وحی وبرمبنای « فَاستَقِم کما اُ مِرت » وبه پیروی ازرهبر فرزانه انقلاب به ادامه اعتراض اشغال قدس شریف، پا درخیابان های گیلان شهید پرورگذاشته وسند مجدد مقاومت را با مُهر حضور خود تأیید خواهند نمود.

رضارمضانی

نماینده مردم گیلان درمجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha