جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند

حوزه/ مراسم وداع با پیکر شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند، با حضور علما، مسئولان و آحاد مردم در شهرستان کازرون برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مراسم وداع با پیکر شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه کازرون، امشب ساعت ۲۱:۳۰ همراه با دعای پرفیض کمیل و با حضور علما، مسئولان و آحاد مردم، در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار می شود.

 

جزئیات تشییع و تدفین

پیکر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند، روز شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۷ از مقبره شهدای گمنام (خیابان قدمگاه) بر روی دست‌های مردم شهیدپرور شهرستان کازرون به سمت چهارراه مخابرات- خیابان ابواسحق و سپس گلزار سیدمحمد نوربخش تشییع و در قطعه ۴ شهدای آن گلزار تدفین خواهد شد.

همچنین مراسم ختم و سومین روز شهادت آن شهید والامقام روز یکشنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مصلی جمعه کازرون برگزار می‌شود.

مراسم هفتمین روز شهادت این شهید بزرگوار نیز همزمان با مراسم رحلت حضرت امام خمینی (ره) روز سه شنبه ۱۴ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مصلی جمعه کازرون برگزار خواهد شد.

 

نحوه شهادت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام‌جمعه کازرون، ساعت 3 و نیم بامداد، پس از بازگشت از مراسم احیاء، در مقابل منزل خود توسط قاتل مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحت وارده و علی رغم تلاش تیم پزشکی جان خود را از دست داد.

ضارب حمید درخشنده نام دارد و ساعت 12 ظهر 8 خرداد ماه طی يك عمليات پليسي، در مخفيگاهش در شهرستان كازرون شناسايي و با انجام يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

 

عضویت قاتل در گروه های انحرافی

براساس گفته حجت الاسلام محمود صحرایی، مدیر حوزه علمیه کازرون، قاتل با نظام اسلامی و روحانیت عناد داشته و جزو گروه های انحرافی مهدویت بوده و با روحانیون مشاجره و بیان می کرده که آنان مانع ظهور امام عصر(عج) شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha