جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عادلپور امام جمعه خرمشهر

حوزه/ استاد حوزه علمیه خوزستان یکی از مهمترین عوامل ایستادگی مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالی را اعتقادات راستین و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران دانست.

حجت الاسلام محمدجواد عادلپور، امام جمعه خرمشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، اظهار داشت: نام گذاری روز قدس یکی از ابتکارات استراتژیکی امام خمینی(ره) برای زنده نگه داشتن مسأله فلطین و آرمان فلسطینی های مضلوم است.

وی رمز پویایی روز قدس را اعتقادات راستین مسلمانان دانست و بیان داشت: یکی از مهمترین عوامل ایستادگی مردم فلسطین و رمز پویایی روز قدس و گسترش آن در جهان، اعتقادات راستین مسلمانان به ویژه مردم غیور و ولایتمدار ایران است؛ چرا که این روز مطابق با ارزش های اصیل اسلامی بوده و بر اساس شرع مقدس اسلام همه مسلمانی وظیفه دارند در برابر ظالم ایستادگی و از حق برادر و خواهر دینی خود در صورت مظلوم واقع شدن آنها دفاع کنند.

این استاد حوزه علمیه، با بیان اینکه ملت عزیز، ولایت‌مدار و شهیدپرور ایران اسلامی پرچم‌دار مبارزه با طاغوت در سراسر جهان است، گفت: امروز مردم ایران با حضور پر صلابت، حماسی و دشمن‌شکن خویش سیلی محکمی به گوش آمریکا و اسراییل نواخته و نوید‌بخش طلوع فجر اسلام می‌شوند.

وی با اشاره به تحولات بیداری اسلامی در منطقه، با بیان اینکه اصلی ترین معامله قرن نابودی رژیم اشغالگر خواهد بود، نه آنچیزی که دشمنان به دنبالش هستند، خاطرنشان کرد: إن شاءالله به زودی با اتحاد گسترده ملت های مسلمان و قدرت جبهه اسلامی، شاهد نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.

حجت الاسلام عادل پور، تصریح کرد: امروز چشم ملت‌ مظلوم فلسطین به تحرکات ملتهای مسلمان دوخته شده و این تحرکات باید تا آزاد‌سازی قدس شریف ادامه یابد.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به حضور مردم در صحنه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز مردم به تکلیف دینی و شرعی خود عمل کرده و به صورت گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

امام جمعه خرمشهر با تأکید بر اینکه روند اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با عنایت خداوند متعال و به برکت روز جهانی قدس روند فروپاشی رژیم صهیونیستی هر سال سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

حجت الاسلام عادل‌پور، در پایان، اظهار داشت: ان‌شاءالله در آینده ای نزدیک قدس شریف به آغوش اسلام باز خواهد گشت و زمان برافراشته شدن پرچم اسلام در مسجد‌الاقصی بسیار نزدیک است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha