شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مطفر ت

عضو مجمع تشخیص مصلحت مظام گفت: روز جهانی قدس روز اعلام وفاداری به آرمان های اسلام و فلسطین است و هیچ گاه اجازه انجام معامله قرن را نخواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حسین مظفر، امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد، با اشاره به اینکه مسئله معامله قرن توطئه ای دیگر از سوی صهیونیست ها، آل سعود و آمریکا است، اظهارداشت: مردم آزاده و مسلمان جهان به ایادی استکبار اجازه نخواهند داد در سرنوشت آنها دخالت کنند و تا آزادی کامل قدس شریف در کنار مردم فلسطین خواهند ماند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با سلطه و جنایات صهیونیسم باید با آنها مقابله کنیم، بیان داشت: قدس و بیت المقدس از جایگاه و اهمیتی ویژه‌ای نزد مسلمین برخوردار بوده و محل سه دین بزرگ یهودی،مسیحیت و اسلام است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اینکه بیت المقدس از نظر ما مسلمانان قبله اول شیعیان است، خاطر نشان کرد: مسلمانان سال ها رو به این قبله نماز خوانده اند و مسجد الاقصی بعد از مسجد الحرام از اعتبار و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان برخوردار است و دفاع از این اماکن مقدس وظیفه شرعی و انسانی است.

مظفر با اشاره به اینکه از نظر توپوگرافی و موقعیت جغرافیایی نیز سرزمین فلسطین از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: فلسطین حلقه اتصال شرق و غرب بوده و گذرگاه مهمی در تنگه هرمز و باب المندب در منطقه خاورمیانه در جوار آن قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ فلسطینیان و یهودیان مسئله سرزمین و مسئله نزاع قومی و عبری و عربی نیست، گفت: مسئله اصلی، نژاد پرستی و سلطه است که جایز نیست مسلمین در برابر این جنگ و جنگ افروزی ها سکوت کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه صهیونیست ها امروز سلطه اقتصادی،سیاسی و فرهنگی را بر جهان می خواهند گفت: آنها اعتقاد دارند باید سلطه سیاسی بر مناطق پیدا کنند تا دیگران تحت قیومیت آنها باشند.

مظفر با بیان اینکه صهیونیست ها براساس اینکه نیل تا فرات متعلق به خودشان است می خواهند عراق، سوریه و ایران را نیز تسخیر کنند، افزود: باید در برابر جنایات آنها ایستادگی و مقاومت کنیم و اجازه تعدی را هرگز به آنها ندهیم.

وی در پایان با بیان اینکه فلسطینیان در مظلومیت مطلق قرار دارند گفت: سرزمین فلسطین در معرض مصادره است و ما مسلمانان باید هوشیار و مقاوم باشیم و همواره در دفاع از آرمان های اسلام و فلسطین تلاش خود را انجام دهیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha