جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی روز جهانی قدس در دمشق پایتخت سوریه برگزار شد

حوزه/ راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در شهر دمشق پایتخت سوریه برگزار شد و تظاهرات کنندگان تاکید کردند: قدس پایتخت فلسطین و اسرائیل رو به نابودی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در شهر دمشق پایتخت سوریه برگزار شد و تظاهرات کنندگان تاکید کردند: قدس پایتخت فلسطین است و اسرائیل رو به نابودی است.

راهپیمایی روز قدس با شعار "نه به معامله قرن" از بازار حمیدیه دمشق آغاز شد و حاضران در راهپیمایی تاکید کردند که جولان اشغالی سوریه بخش جدا نشدنی سوریه و قدس پایتخت ابدی فلسطین است.

خلف المفتاح مدیر کل مؤسسه بین المللی القدس گفت: حضور گسترده روز قدس بیانگر درست بودن این اندیشه در طول چهار دهه و همراهی آن با احساسات و وجدان صد ها میلیون مسلمان و مسیحی است.

جواد ترک آبادی سفیر ایران در سوریه به اهمیت نقش ملت فلسطین در تحقق پیروزی بزرگ و برپایی دولت فلسطین به پایتختی قدس اشاره کرد.

احمد جبریل دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین به خطرناک بودن معامله قرن در بسیج کردن کشور های عربی برای مقابله با ایران که با تمام قدرت در کنار ملت فلسطین و مسئله آن ایستاده، اشاره کرد و گفت: دونالد ترامپ نیت و خواسته های آمریکا در مقابل مسائل اساسی امت به ویژه مسئله فلسطین را آشکار کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha