جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به مناسبت روز جهانی قدس به روح امام خمینی که خواست مسئله فلسطین در اذهان نسل ها زنده بماند، درود فرستاد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به مناسبت روز جهانی قدس به روح امام خمینی که خواست مسئله فلسطین در اذهان نسل ها زنده بماند، درود فرستاد.

وی افزود: ما از تمامی آزادگان جهان می خواهیم به یاری ملت فلسطین بشتابند و از مردم فلسطین می خواهیم با وحدت، صبر و استمرار مقاومت، حق خود را در برپایی دولت مستقل به پایتختی قدس باز پس گیرند.

شیخ خطیب اشاره کرد: معامله قرن محکوم به شکست است؛ چرا که ملت فلسطین هرگز در برابر شروط دشمن تسلیم نخواهد شد و از مقاومت به عنوان راهی برای آزادی سرزمین و نجات مقدسات دست بر نخواهد داشت.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان تصریح کرد: تحریم های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اقدامی خصمانه و آشکار علیه ایران برای تسلیم کردن آن در برابر شروط استعمارگران است.

وی افزود: تمامی کشور ها و ملت های عربی و اسلامی باید با ایران اعلام همبستگی کنند؛ چرا که ایران در یاری مسائل اعراب و مسلمانان و حمایت از جنبش های مقاومت از هیچ کمکی دریغ نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha