جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ملت بزرگ ایران قاطعانه در برابر زیاده خواهی های آمریکا و شرکای منطقه ای و بین المللی اش خواهد ایستاد و از آرمان های انقلاب، نظام، امام و رهبری دفاع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نشست جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی استان با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را نشان از بصیرت و فهم انقلابی ملت ایران دانست.

وی با بیان این که این حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس چند پیام آشکار برای دشمنان انقلاب و نظام اسلامی داشت، افزود: ملت بزرگ ایران با خلق حماسه ای دیگر ثابت کردند که تحریم، تهدید و فشار مانع حضور آنها در چنین عرصه ها و صحنه های نخواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که ملت بزرگ ایران اسلامی در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب همواره ثابت قدم بوده اند، تصریح کرد: این ملت بزرگ و با بصیرت در چهار دهه اخیر علیرغم همه فشارها و مشکلات هیچ گاه از مسیر انقلاب خارج نشده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران ثابت کردند هیچ قدرتی نمی تواند آنها را از انقلاب و آرمان های نظام جدا کند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران راه خود را چهار دهه است که انتخاب کرده و با قدرت تنها در همان مسیر حرکت می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با درک صحیح از شرایط جهان و منطقه بار دیگر حماسه ای عظیم آفرید، خاطرنشان کرد: این ملت نشان دادند که به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمنان ملت ایران همواره تلاش می کنند تا حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مهم انقلاب را کمرنگ جلوه دهند، تصریح کرد: حضور میلیونی روز گذشته پاسخ محکمی به توطئه ها و دشمنی های استکبار جهانی و جیره خواران آنها در منطقه بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که متأسفانه رژیم آل سعود به جای موضع گیری در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی به برگزاری نشست نمایشی مکه مشغول بوده است، خاطرنشان کرد: همین مسأله به خوبی نشان داد که آل سعود شریک و هم دست رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه فلسطین است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان ملت بزرگ ایران فکر می کنند با فشارهای تبلیغاتی  و اقتصادی بر اراده پولادین این مردم پیروز شوند، تصریح کرد: این اشتباه بزرگی است که قدرت های به اصطلاح جهانی ده ها سال مرتکب آن شده اند و از عملکرد خود پشیمان هستند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران یک کشور بزرگ و قدرتمندی در منطقه و جهان است که اجازه دخالت به احدی را در امور خود نخواهد داد، خاطرنشان کرد: مایه ننگ و تأسف جهان اسلام است که آمریکای جنایت کار از رژیم سعودی به گاو شیرده تعبیر می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که به طور حتم پیروز این جنگی که آمریکا و همپیمانانش در منطقه آغاز کردند جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران قاطعانه در برابر زیاده خواهی های آمریکا و شرکای منطقه ای و بین المللی اش خواهد ایستاد و از آرمان های انقلاب، نظام، امام و رهبری دفاع خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha